Pages

CROCS GUNA NAMA ALLAH?



DAH TENGOK? pendapat anda ape?

pendapat saye.. yang dah pakai tu  hilangkan jela lambang tu..
yang lom pakai jangan la nak pakai pulak..
memang kita patut berhati-hati sekarang.. musuh islam serang darpada pelbagai cara..
so.. watch out !
boycott je crocs nie tak rugi.. untung ade la. save budget. dah la mhl kan "ugly sandal" ni?


hm..
dpt ni dari blog kwn..
mcm2 orang komen2 kat situ..
prihatin sungguh ye rakyat2 malaysia nie..
tapi dose yang terang2 buat tak nampak2 pulak?
yang komen siap kate ni haram tu haram..
tapi tudung tak pakai..
gamba kt profile fuhh berkepit dengan awek
(bukan semua.segelintir)
guna bahase kesat,kotor,jijik, najis..
mane satu yang patut dibetulkan nie?
aizat nyayi...
fikirlaaah~~

wAllahua'alam

^_^




4 comments:

reen_sofee said...

huhuh
bese laa tuh!
kuman seberang laut nampak.
gajah depan mate tak nampak.
kan?
huuh

mohamednaqibmohamedsaad said...

hee.
btol3
:)

Yuni Aisyah said...

ermm..x perasan lak..xpe nnti m.cik try check..

Mr aQib said...

cek jgn tak cek. huhu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...