Pages

si dia, pasangan hidup yang ku cari..

Assalamualaikum
 ^_^


Anna althafunnisa.. berangan je :)

                                " si dia, pasangan hidup yang ku cari.."
macam jiwang je kan bunyinye? haha..

aku nak psangan aku tuh mesti..

1. ofcourse la islam ! hehe. but not islam in the name only..
yang mampu membaca ayat2 kitab suci kalamullah dan mengamalkannya segala suruhannya serta meninggalkan segala laranganye..

2. ofcourse la perempuan kan ? haha. bukan betina taw !
 agak kasar je betina tu kan? haa tak nak kasar2. nak yg sopan santun, budi bahasa budaya kita, hormat parent aq, yang penting sejuk mate den memandangnyer.. heheh

3. ofcourse la ttup aurat ! huhu. tp bukan yang tutup skdr fahsion ttp krna ikhlas melksanakn sruhan Allah..
macam gi kedai.. tengok barang yang mahal mesti berbalut, berbungkus dengan baek kan? lau yang murah2 tu macam ape je. cacamerba..

4. ofcourse la seorang yang boleh buat aq tersenyum, ketawa, bahagia, oh indahnyaa, hehe..
tak cerewet ! hehe.. nak yang comei lote bia anak pon nty comei2 belaka.. HAHA 

5. ofcourse la yang memahami aq, menyayangi aq setulus hatinya(haha jiwang siott mamat nie)
yang lemah lembut perwatakannya.. bersifat keibuan.. manje2 sikit bukan gedik.. indah luaran dan dalaman.. mnjaga batas pergaulan..
waaaa memang cair hati aku lau pmpn ceni.. hehe

6. stop la naqib.. nak yang baik aje.. sedarlah naqib ko bukan baik pon
 :P

hmm tulah manusia kan.. memang nak yang baik2, nak yang sempurna.. 
tanye jela perompak ke pe ape lagi lah yang jahat2.. mesti nak yang baik2 jugak..
kan kan..


tapi layakkah kita nak dapat yang baik2? yang solehah? soleh?
tepuk dada tanya iman...
uncle nabil said. lu think la yourself..
untuk dapatkan yang baik. baiki diri dulu jom !
^_^

                                                                                    
nak taw camne nak dapatkan pasangan yang baik ? 
bacalah kat
                                                                           SINI


4 comments:

Fieyda said...

kecik beno tulisan 0_o

Yuni Aisyah said...

ubah tulisan la pakcik..susah tol nak bce..huhu

entry baek punya tp susah nak bce xleh gak..huhu..

cewah pakcik..smg impian pcik nak dpt wanita idaman akn tertunai..;D

mohamednaqibmohamedsaad said...

HAHA. oke mkck yuni ! hehe..
saje je kecik tanak bg org bace. HAHA. AMIIN tq. mkck pon sme ! smoge dpt laki yg soleh ye. hoho :D

DzuLagiL said...

mantop ler naqib...
moga dirimu cepat bertemu jodoh...
jdlah seperti azam...(he3x)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...