Pages

Aku Sabar Menantimu..

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِ الرَّحْمَنِ ارَّحِيم


ps: err. entri ini ditulis sekadar "suka2" untuk meluahkan "rasa", sy nasihatkan tak baca pun takpa. :)


Selangkah demi selangkah
waktu sudah berjalan
Aku akan terus menantimu,
Biarpun waktu terus menerus
membuatku tertunggu - tunggu,


Aku akan tetap menantimu,
Kerna aku tahu,
Dirimu InsyaAllah pasti untukku,
Cuma saat itu yang akan menjadi penentu.


Namun,
Sampai kapan harus ku menunggumu?
Siang dan malamku sering terganggu
Memikirkan dirimu


Bukan kerna ku tak mampu hidup tanpamu
Tapi aku tidak sabar hidup bersamamu,
Aku mahu dirimu menemaniku
Pergi ke Popular bookstore itu,
Memborong segala buku,
Pasti indahkan saat itu?


Wahai ELAUN ku...
Bilalah dirimu mahu datang kepada ku?
Tertunggu – tunggu nih. Huhuhu :P



mood : sedang sabar menanti elaun. hehe.

Danbo said : relax bro. nanti dapatlah elaun tu. baru susah sikit dah tak sabar. kata nak jadi pendidik kat pedalaman sabah sarawak sana? tak kan elaun lambat sikit pun dah tak sabar? kat sana nanti lagi besar dugaan yang kau akan terima. Sabarlah ok, sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang sabar..:)

6 comments:

AN_SAM said...

adoyy..kena tipu..ingat entry untuk bakal zaujah..kekeke .jk =P

jom la pi popular..duit gaji banyak lagi ni..haha XD

.:naqib saad:. said...

haha.

Boleh aje kalau ang blanje :P

Nazihah@Jiha said...

kau tunggu..kau tunggu..
aku akan datang padamu..
jawab elaun heh~

nice bah! =)

AtiQa Nur said...

aik??
x masuk2 lg ker?
sabo deh..
tp, baik jg kot masuk lewat sikit...

.:naqib saad:. said...

Nazihah : heh. alhamdulillah dapat dah bah :)

Atiqa nur : alhamdulillah. udah udah. udah msuk dah. sedang plan bajet seja ni :D.

nabilah yunus said...

ingatkan apa tadi ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...